loading...
فروشگاه پیترپن
صلواتش بازدید : 36 نظرات (0)

فیلیپ چارت مهرگان طرح 01 


قیمت محصول : 769000 تومان


برند : Miscellaneous



برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



فیلیپ چارت مهرگان طرح 01


 


مقدمه

هیچ چیز به اندازه‌ی نوشتن به افکار آدمی نظم نمی‌دهد. حتی اگر تنها در گوشه‌ای نشسته باشید و غرق تفکر در دنیای خود باشید نوشتن شما را از این هیاهوی افکار نجات خواهد داد. حالا فرض کنید در یک جلسه هستید و هر کدام از حاضرین در حال بیان افکار خود در قالب پیشنهاد، ایده‌ یا انتقاد هستند. اگر کلافه شدید و به تصمیم نهایی در مورد موضوع جلسه نرسیدید حتما شروع به نوشتن کنید. برای برگزاری و مدیریت جلسات روش‌های مختلفی از Six Thinking Hats گرفته تا Note and Vote همگی به نوعی با نوشتن سروکار دارند. فقط نوشتن نکته‌ها و ایده‌های یک جلسه مهم نیست، باید حاظرین در جلسه از همه‌ی این نکات مطلع و دسترسشان باشد. فیلیپ چارت‌ها یکی از ابزارهایی هستند که در جلسات کاری یا کارگاه‌های آموزشی کارساز بوده و در نظم‌دهی به جلسات درخشان جلوه می‌کنند. فیلیپ چارت به نمایش انواع داده‌ها از نمودارهای پیوسته و ناپیوسته گرفته تا ایده‌ها و راه‌حل‌های احتمالی کمک کننده بوده و در رسیدن به تصمیم نهایی بسیار سودمند هستند.

مشخصات فنی

فیلیپ چارت مهرگان طرح 01 از پایه‌ای فلز به همراه قطعات پلاستیکی و صفحه‌ای چوبی با روکش فلزی و قاب آلومینیومی ساخته شده است. در واقع تنها قطعات پلاستیکی این فیلیپ چارت چرخ‌هایش است. پنج چرخ تعبیه شده در پایه‌ی این فیلیپ چارت در جابه‌جایی و تغییر زاویه‌ی دید آن کمک شایانی می‌کند. در نظر داشته باشید که صفحه‌ی فیلیپ چارت به پایه پیج شده و امکان تغییر زاویه‌ی صفحه وجود ندارد. صفحه‌ی فیلیپ چارت از صفحه‌ای چوبی با روکش فلزی به طول شصت و ارتفاع نود سانتی‌متر ساخته شده است. روکش فلزی صفحه علاوه بر خاصیت مغناطیسی قابلیت استفاده از فیلیپ چارت به عنوان یک وایت‌برد را هم فراهم می‌کند. این صفحه روی پایه‌ای از جنس فلز پیچ می‌شود. ارتفاع پایه به همراه چرخ‌های نصب شده‌اش 118 سانتی‌متر است. در نهایت ارتفاع فیلیپ چارت به 172 سانتی‌متر می‌رسد. برای نگهداری کاغذ روی صفحه‌ی فیلیپ چارت هم یک گیره‌ی فلزی در نظر گرفته شده است. کاغذ پس از پانچ شدن زیر گیره قرار گرفته و توسط پیچ‌های گیره به صفحه‌ی فیلیپ چارت متصل می‌شود. پایه‌ی این فیلیپ چارت از استیل ساخته شده تا علاوه بر روکش زیبایش در برابر زنگ‌زدگی و فرسایش مقاوم باشد. برای صفحه‌ی فیلیپ چارت رنگ سفید در نظر گرفته شده که گیره‌ی نگهدارنده‌ی کاغذ به رنگ طوسی از صفحه متمایز شده است.

خلاصه

در انتها باید گفت اگر به دنبال یک فیلیپ چارت با کیفیت ساخت خوب هستید که تا سال‌های سال مهم‌ترین تصمیمات کاریتان روی آن نقش ببندد یا ویژه‌ترین نکات آموزشی را در کارگاه‌هایتان به حاضرین منتقل کنید، فیلیپ چارت مدل RD.695 یک گزینه‌ی بسیار عالی برای شماست. علاوه بر این فیلیپ چارت مهرگان طرح 01 قابلیت وایت‌برد شدن هم دارد و مطمئن هستید از موادی با کیفیت و با مقاومت بالا طراحی و ساخته شده است.


 



برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تصاویر بیشتر
فیلیپ چارت مهرگان طرح 01
فیلیپ چارت مهرگان طرح 01
فیلیپ چارت مهرگان طرح 01


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



فیلیپ چارت مهرگان طرح 01
فیلیپ چارت مهرگان طرح 01
فیلیپ چارت مهرگان طرح 01


 


 




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری