loading...
فروشگاه پیترپن
صلواتش بازدید : 93 نظرات (0)

خرید مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر 


قیمت : 121000 تومان


برند : InSight


خرید پستی مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر


 


نقد و بررسی تخصصی

رنگ مو از جمله محصولاتی آرایشی و بهداشتی است که در بین خانم‌ها و حتی آقایان بسیار پر مصرف است. تفاوت اصلی در رنگ موهای مختلف ماندگاری، کیفیت رنگ دهی و میزان آسیب‌رسانی آن‌ها به پوست و موها است؛ هرچه مواد اولیه به کار رفته در رنگ مو باکیفیت‌تر باشد، سلامت و شادابی مو تضمین شده‌تر خواهد بود. در ادامه رنگ موی برند اینسایت را معرفی می کنیم.

برند اینسایت

«اینسایت» (Insight) یکی از برندهای معروف ایتالیایی است که توسط کارخانه «eley» تولید می‌شود. این کارخانه در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مربوط به پوست و مو به طور تخصصی و حرفه‌ای فعالیت دارد. کارخانه eley دارای گواهی نامه ISO 9001 ( سیستم کیفیت ) وISO 22716 ( تولید خوب) است. این توانایی باعث شده تا با کنترل بسیار دقیق، فرایند تولید با دقت بالایی انجام شود و کیفیت محصولات ارتقا یابد.

معرفی رنگ

مدل «Natural Dark Blond» رنگ موی برند «اینسایت» روشن طبیعی تیره است که به نوعی قهوه‌ای بلوند هم محسوب می‌شود. این رنگ بر روی موی سر به این صورت دیده می‌شود که زمینه‌ای تیره با رگه‌های طلایی دارد. درواقع رنگ روشن و تیره با هم ادغام شده‌اند.

فرمولاسیون رنگ موی اینسایت

محصولات اینسایت با دارا بودن ویژگی‌های طبیعی و ارگانیک در بیش از 50 کشور جهان عرضه شده و مورد استقبال قرار گرفته، چرا که پایه مواد محصولات آن گیاهی است و 100 % مواد اولیه آن در کشور ایتالیا تولید می‌شود.

در تولید محصولات اینسایت کارخانه eley از طبیعت الهام گرفته و با انتخاب دقیق مواد اولیه، طراحی مناسب و استفاده از یک دانش فنی حرفه‌ای توانسته تا رنگ مویی تولید کنه که در ضمن زیباسازی موها، سلامت و درخشش آن را هم حفظ کند.

تمامی محصولات این برند فاقد sls , sles  ( مواد محرک پوست) ، پترولام (مواد ممانعت کننده از اکسیژن‌رسانی به مو و پوست)، سیلیکون، عطر و رایحه آلرژی‌زاست؛ این رنگ مو همچنین برای پوست و موهای حساس منع مصرف ندارد.

میزان آمونیاک به‌کاررفته در این رنگ مو بسیار پایین است. همچنین آمونیاک مورد استفاده در تولید رنگ، از نارگیل استخراج شده و به همین جهت این رنگ مو جز رنگ موهای  Low ammonia است و آسیبی به افراد حساس نمی‌زند.

این محصولات غنی از مواد ارگانیک و روغن‌های طبیعی هم چون روغن انگور، روغن آرگان و فیتوکراتین سبزیجات بوده و آب مورد استفاده جهت تولید آن سرشار از اوزون است. برای توضیح بیشتر لازم به ذکر است که اوزون مولکولی متشکل از سه اتم اکسیژن است که  با توجه به قدرت اکسیداسیون آن، یک ضد عفونی کننده موثر بوده که با سرعت بسیار بالایی در برابر ویروس، اسپور، قارچ و بسیاری از آلاینده‌های دیگر عکس العل نشان می دهد.

تحقیقات انجام شده نشان داده است که اوزون می‌تواند جایگزین عوامل ضدعفونی‌کننده مانند کلر و ترکیبات آن شود؛ چرا که با قدرت مناسب و غلظت کم، غیر سمی است و در مدت کوتاهی به شکل اولیه) اکسیژن (می‌رسد. بر خلاف مواد ضدعفونی کننده با پایه  کلر، اوزون باقی نمی‌ماند و به طور گسترده‌ای در صنایع غذایی استفاده می شود.

رنگ موی اینسایت با پوشانندگی 100 درصد، سخت‌ترین موهای خاکستری را هم از بین می‌برد. این رنگ مو ماندگاری طولانی روی موها دارد. ترکیبات آن بسیار قوی است و علاوه‌بر رنگ‌دهی‌غنی و سریع، خاصیت نرم‌کنندگی، ترمیم و تغذیه‌ کننده دارد. ترکیبات این رنگ مو به پوست سر آسیب نمی‌زند و باعث بروز آلرژی هم نخواهد شد. نتیجه‌ی نهایی استفاده از این رنگ، موهایی درخشان، نرم و با رنگ غنی است.

اکسیدان

اکسیدان همراه با رنگ موی اینسایت، دارای قدرت تغییر رنگ  بالایی در هر رنگدانه است و در نهایت رنگ موی موردنظر را عینا ایجاد می‌کند.  این اکسیدان معطر بوده و عطربه کار رفته در آن ضد حساسیت و آلرژی است. همچنین پروتئین برنج به‌کار‌رفته در آن خواص آبرسانی و محافظتی این محصول را افزایش می‌دهد.

راهنمای فرآیند رنگ آمیزی

برای انجام یک رنگ آمیزی مناسب، در ابتدا باید جنس و ویژگی مو را مشخص کرده و سپس با استفاده از جدول راهنما عملیات رنگ آمیزی را انجام داد. یکی از این موارد دارا بودن رنگ طبیعی مو و مشخص کردن میزان موهای خاکستری است. مورد دیگر مربوط به ساختار مو و پوست سر است. در نهایت انتخاب رنگ نهایی برای موهاست. بعد از مشخص شدن موارد فوق می‌توان با کمک جدول زیر، فرآیند رنگ آمیزی را انجام داد:

بسته بندی کیت رنگ مو

PET مخفف Polyethylene Terephthalate ، یک پلی‌استر سبک بوده که دارای خاصیت دوام، شفافیت و قابلیت کنترل  است. این ویژگی‌ها باعث شد که این مواد برای بطری‌های INSIGHT انتخاب شوند.علاوه‌بر این، PET بخشی از خانواده ترموپلاستیک است و جزو موادی به حساب می‌آید که  تحت تاثیر گرمای شدید به مایعات بسیار چسبناک تبدیل می‌شوند و می‌توانند به راحتی پردازش شوند . از آنجا که ساختار آن‌ها تغییر قابل توجهی نمی‌کند، می‌توان چندین بار برای پردازش‌های تجدید پذیر با استفاده از گرما از ان‌ها استفاده کرد. این خاصیت PETباعث شده که آن به طور کامل قابل بازیافت باشد. علاوه بر این، بسته بندی PET مطابق با الزامات دقیق بهداشتی و پایداری شیمیایی بالا است.

شرکت eley با توجه به اهمیتی که به محیط زیست می دهد و شعار دوستار محیط زیست بودن آن ظروف خود را از PET  بازیافت شده تهیه می کند که این ظروف نیز مجددا می توانند بازیافت شده و مورد استفاده قرار بگیرند. علاوه بر اینکه ظروف این محصولات بازیافت پذیر هستند لیبل هایی که بر روی این محصولات درج شده قابلیت بازیافت دارند تا کمترین آسیب را به محیط زیست برسانند.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


رنگ موی اینسایت یکی از بهترین برند های مطرح در دنیاست که توانسته محبوبیت خود را با ارائه کیفیت بالا بین خریداران حفظ کند. از ویژگی های بارز این محصول می توان به ماندگاری و درخشندگی بسیار بالای آن اشاره کرد. محصولات INSIGHT به علت آمونیاک بسیار پایین و فرمولی غنی و با منشاء طبیعی و انتخاب مواد سالم ارگانیک ، باعث سلامت و درخشندگی موها شده و دارای خواص درمانی متعددی می باشند. برخی از مواد تشکیل دهنده ارگانیک این محصولات شامل روغن هسته انگور، روغن آرگان طبیعی و فیتوکراتین سبزیجات است. تمامی محصولات با آب اوزون دار که خاصیت ضد عفونی کننده دارد، فرموله شده و دارای عطر و رایحه ی ضد حساسیت هستند. در اولین استفاده از رنگ موی اینسایت متوجه تغییرات چشم گیر روی مو های خود خواهید شد. محصولات INSIGHT در بیش از 20 کشور جهان به فروش می‌رسد و دارای گواهینامه متعدد و معتبر از جمله ISO 9001  (سیستم مدیریت کیفیت) و  ISO 22716 (استاندارد در زمینه تولید مواد آرایشی و بهداشتی) است.در مجموعه رنگ موی INSIGHT علاوه بر رنگ مو ، 2 عدد اکسیدان 9 درصد INSIGHT نیز وجود دارد.


 



تصاویر بیشتر

 



مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر
مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر
مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر


 


 



















تصاویر بیشتر برای مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیترگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام








مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد ...







رتبه: ۳٫۳ - ‏۳ مرورخرید اینترنتی مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر و قیمت انواع رنگ مو اینسایت از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا.




مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.07 همراه با 2 عدد ...





خرید اینترنتی مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.07 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر و قیمت انواع رنگ مو اینسایت از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا.





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد ...





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر Insight Incolor Number 6.0 Hair Color With Two Pieces 9 Percent Oxidant ...





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.4 همراه با 2 عدد ...






‎ریال ۱٬۲۱۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱٬۳۳۰٬۰۰۰
مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.4 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر Insight Incolor Number 6.4 Hair Color With Two Pieces 9 Percent Oxidant ...




مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد ...





خرید مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر ، خرید Insight Incolor Number 6.0 Hair Color With Two Pieces 9 ...





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.77 همراه با 2 عدد ... - ترب





خرید مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.77 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر ، خرید Insight Incolor Number 6.77 Hair Color With Two Pieces 9 ...





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد ...





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر ... محصولات INSIGHT به علت آمونیاک بسیار پایین و فرمولی غنی و با منشاء ...





خرید ارزان کیت رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 با ...





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.07 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی ... آقایان ,. خانم‌ها. شماره رنگ. 6.0. پایه رنگ. طلایی. حجم. 100 میلی لیتر. ویتامین.





INSIGHT مجموعه رنگ مو Incolor شماره 6.0 با 2عدد اکسیدان ...





INSIGHT مجموعه رنگ مو Incolor شماره 6.0 با 2عدد اکسیدان 9درصد 100میل ... مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر.





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 2.1 همراه با 2 عدد ...





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 2.1 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100ml. Insight Incolor Number 2.1 Hair Color With Two Pieces 9 Percent Oxidant 100ml.





مواد آرایش مو - کاوینو





مواد آرایش مو. مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.66 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر. بدون قیمت. 0. مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.34 همراه ...





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد ...





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100ml ... مشخصه اصلی: رنگ مو; مناسب برای: آقایان ، خانم‌ها; شماره رنگ: 6.0; حجم: 100 میلی لیتر; ویتامین: دارد; نوع ویتامین: ویتامین ... همراه با دو عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی‌لیتر.





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد ...





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر. Insight Incolor Number 6.0 Hair Color With Two Pieces 9 Percent Oxidant ...





قيمت فروش Insight Incolor Number 6.07 | میهن مارکت





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.07 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر. مشخصات کلي. نوع رنگ مو. مناسب براي آقايان، خانم‌ها. شماره رنگ 6.07.





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.05 همراه با 2 عدد ...





خرید اینترنتی مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.05 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر kala.irمرجع عظیمی از معتبرترین برندها ضمانت کالا ...





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 5.77 همراه با 2 عدد ... - ...





مشاهده مشخصات و خرید آنلاین مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 5.77 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر و محصولات متنوع در حوزه رنگ مو از معتبرترین ...





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 8.0 همراه با 2 عدد ...





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 8.0 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر ... اقلام همراه. اکسیدان. دارد. شماره اکسیدان. 9 درصد. حجم اکسیدان. 100 میلی لیتر. سایر اقلام همراه ... Primo Luce Natural Medium Blonde Hair Color No 6.0 ...





کیش لند | اینمال - صفحه 7





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 5.4 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر ... Incolor Number 6.0 Hair Color With Two Pieces 9 Percent Oxidant 100ml ...





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد ...





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 6.0 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر. دسته: آرایشی، بهداشتی و سلامت, کیت رنگ مو, لوازم آرایشی, مواد آرایش مو ...





رنگ مو آلتیادو مدل B101 شماره 1.0 حجم 100 میلی لیتر ... - ...







رتبه: ۴٫۲ - ‏۵ مرورجدیدترین مدل‌های رنگ مو آلتیادو با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... رنگ مو آلتیادو مدل B101 شماره 1.0 حجم 100 میلی لیتر رنگ مشکی. ۵ نفر. رنگ مو آلتیادو مدل .... اکسیدان آنیکا مدل VOL 1 شش درصدی حجم 150 میلی لیتر. ۷,۹۰۰تومان ... اقلام همراه. اکسیدان. ندارد. دستکش. ندارد. ارسال پرسش. بازگشت. پرسش خود را در مورد محصول مطرح کنید.




کیت رنگ مو اینسایت InSight - irancomment.com





مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 5.05 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر · قیمت خرید و فروش مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 4.05 همراه با 2 ...





تصاویر پک ارایشی طرح 28 مجموعه 3 عددی | 31908 | بیوتی ...





تصاویر پک ارایشی طرح 28 مجموعه 3 عددی ، بیوتی ویترین ، Beauty Vitrin ، گالری ... ممکن است تصویر نمایش داده شده برای پک ارایشی طرح 28 مجموعه 3 عددی با ... همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده .... مجموعه رنگ مو اینسایت مدل Incolor شماره 3.05 همراه با 2 عدد اکسیدان 9 درصد 100 میلی لیتر.





تصاویر پنکیک اسنس مدل Pure Nud شماره 20 | تصاویر ...





ممکن است تصویر نمایش داده شده برای پنکیک اسنس مدل Pure Nud شماره 20 با تصویر واقعی کالا تفاوت هائی داشته باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری