loading...
فروشگاه پیترپن
صلواتش بازدید : 188 نظرات (0)

مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X 


قیمت محصول : 2612500 تومان


برند : Oral-B


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X


 


نقد و بررسی تخصصی

استفاده از مسواک برقی‌های اورال-بی انتخاب مطمئنی برای شست‌وشوی دقیق دندان‌هاست. کاربرد ساده و آسان این نوع مسواک‌ها امکان صرف زمان مناسب برای مسواک زدن کامل دندان‌ها حتی در دورترین نقطه‌ی دهان را می‌دهد.

نقد و بررسی Oral-B Oxyjet

تاریخچه

در اواخر دهه‌ی 1960 میلادی، مسواک برقی برای اولین بار در کنار دیگر محصولات بهداشتی به عموم مردم معرفی و روانه‌ی بازار شد. طراحان در ابتدا این محصول را برای افراد دارای مشکلات و محدودیت‌های فیزیکی ساختند. به مرور زمان و با تنوع تولید و به‌کارگیری فناوری‌های پیشرفته‌تر در این نوع مسواک‌ها، تمامی افراد با هر شرایطی به استفاده از آن‌ها علاقه‌مند شدند. براساس مطالعات انجام‌شده، گفته می‌شود که استفاده از این نوع مسواک دو بار در روز می‌تواند اثرات مفیدتری در مقایسه با مسواک معمولی داشته باشد. بسیاری از ما نحوه‌ی صحیح مسواک‌زدن را نمی‌دانیم یا در بیشتر مواقع در انجام آن کوتاهی می‌کنیم. این در حالی است که مسواک‌های برقی با سیستم چرخشی خود و با وجود سَری کوچکی که برای آن‌ها تعبیه شده است، نقاط دور از دسترس را نیز تمیز می‌کنند و کمترین آثار جرم را روی دندان باقی می‌گذارند.

 

در سال‌های اخیر، شرکت آلمانی Oral-B با تولید مسواک‌های برقی باکیفیت، گوی میدان را از رقیبان خود ربوده است و محصولات آن با اختلاف زیادی در بازار موردتوجه و خرید قرار می‌گیرند.
مسواک برقی مدل اکسی جت (OXYJET OC20.535.3X) یکی از مدل‌های پرطرفدار از همین کمپانی است که در این نقد و بررسی بیشتر راجع‌به آن صحبت می‌کنیم.

 

 

طراحی و شکل ظاهری

مسواک برقی اورال بی مدل اکسی جت (OXYJET OC20.535.3X) دو مسواک برقی جداگانه با بدنه‌ای پلاستیکی و طراحی مناسب جهت حمل آسان  دارد. یکی از این مسواک‌ها جهت شست‌وشوی دندان‌هاست و دیگری برای جرم‌گیری آن استفاده می‌شود. در میان این دو مسواک، مخزن آبی تعبیه شده که دستگاه جرم‌گیر، برای تامین آب موردنیاز از طریق سیم به آن متصل است. پایه‌ی نگهدارنده و پرکاربرد آن قابلیت نصب روی دیوار هم دارد. این پایه علاوه بر شارژ دستگاه، دارای محلی برای نگهداری سری‌ها و لوازم جانبی است. درون آن‌ 4 سری آبفشان با حلقه‌هایی رنگی وجود دارد. در کنار این‌ها، سه سری سفیدکننده، تمیزکننده و بین‌دندانی هم وجود دارد که هر کدام از آن‌ها با حلقه‌هایی رنگی تفکیک شده‌اند. این تفکیک رنگ برای هر شخص جداگانه در نظر گرفته شده است. روی مسواک، نشانگری جهت اعلام تعویض سر مسواک وجود دارد. همچنین برای تنظیم فشار هوای خروجی، 5 سطح متفاوت در نظر گرفته شده است. این مسواک‌ها روی دسته‌ی خود، دکمه‌ای جهت تنظیم نحوه‌ی پاشش آب به صورت چرخان یا مستقیم  دارند. دکمه‌ها به شکلی ساده روی مسواک‌ها تعبیه شده‌اند تا ساده‌ترین کاربرها هم  ‌بتوانند به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنند. شاید بتوان گفت استفاده از رنگ آبی و سفید در این کیت بهداشتی، بار روانی مثبتی برای کاربران دارد.

 

عملکرد و کاربرد

وجود دو مسواک با عملکرد شارژی در این کیت بهداشتی، یکی برای شست‌وشوی دندان و دیگری آبپاشی قوی جهت جرم‌گیری دندان‌هاست. روی بدنه‌ی آن‌ها چراغ‌هایی تعبیه شده است که میزان فشار واردشده و همین‌طور پر و خالی‌بودن شارژ را اطلاع می‌دهند. یکی از تفاوت‌های قابل‌ملاحظه‌ی این دستگاه با دیگر محصولات مشابه، وجود مخزن آب است که آب را با 5 فشار مختلف، روی دندان‌ها می‌پاشد. به همراه آن یک قطعه‌ی آب‌پاش با سری مخصوص وجود دارد که این سری به‌وسیله‌ی دکمه‌ی تعبیه‌شده روی آن قادر است به دو صورت متمرکز و پخشی عمل کند. نحوه‌ی عملکرد آن بدین صورت است که آب به صورت دستی داخل آن ریخته می‌شود و از قسمت پایینی دستگاه به درون آبفشان منتقل شده و با روشن‌کردن و تنظیم سرعت، به دو صورت روی دندان‌ها پاشیده می‌شود. برای تغییر مدل پاشیدن آب، در قسمت پایین هر برس آبفشان، قطعه‌ای وجود دارد که اگر به سمت بالا هل داده شود، پاشش به صورت افقی و اگر به سمت پایین باشد، پاشیدن آب به صورت پاششی و دورانی خواهد بود.
سری‌های این مجموعه درون محفظه‌ای فیلتردار قرار می‌گیرند تا شرایط بهداشتی آن‌ها حفظ شود. سری‌های آن به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا سه کاربرد مختلف را اجرا کنند؛ یکی به‌عنوان پاک‌کننده، دیگری جهت سفیدکردن دندان و سومی برای قسمت‌هایی از دندان که عمیق و فاصله‌دارند. چهار سری دیگر در این کیت به‌عنوان آبپاش موجودند. این سری‌ها قابل‌تعویض هستند و تمام افراد یک خانواده می‌توانند از هر سری به صورت مجزا و شخصی استفاده کنند. برای تفکیک آن‌ها از رنگ‌ها استفاده شده است. روی دستگاه سنسور فشاری تعبیه شده است که در صورت واردآوردن فشار زیاد روی دندان، حرکت نبضی مسواک را قطع می‌کند و این عمل را با چراغ موجود نشان می‌دهد. عملکرد این مسواک به صورت 2 دقیقه در فواصل 30ثانیه‌ای است و ازاین‌رو عمل مسواک‌زدن را راحت انجام می‌دهد. در این محصول تکنولوژی سه‌‎بعدی به ‌کار رفته است که به صورت دورانی- نبضی-نوسانی عمل می‌کند. این مجموعه توربین کوچکی دارد که با دور چرخشی مفید قادر است لثه را ماساژ دهد. برای شست‌وشوی کامل دندان‌ها مجهز به تایمر 30 ثانیه‌ای است تا پس از شستن ¼ فک، با توقف‌کردن، فرد را به شستن قسمت‌های بعدی هدایت کند.

 

 

جمع بندی

این محصول اولین مسواک برقی دارای آبفشان است. با وجود آن می‌توان گفت که در هر خانواده، مجموعه‌ی دندانپزشکی کوچکی دردسترس خواهد بود. استفاده از آن سبب ازبین‌رفتن پلاک‌های میکروبی و کاهش خونریزی لثه می‌شود. همچنین برای افرادی که به هر صورت در تمیزکردن نقاط انتهایی و دور موفق نیستند، بسیار کمک‌رسان و مفید است. خرید این محصول در راستای اعتلای بهداشت هر خانواده مفید خواهد بود.

محتویات بسته


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X
مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X

 


 




مشخصات، قیمت و خرید مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X ...

Rating: 3.7 - ‎59 reviews
خرید اینترنتی مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X و قیمت انواع مسواک برقی اورال-بی از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های مسواک برقی اورال-بی ...
لیست قیمت مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X | ترب

خرید مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X ، لیست قیمت مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X ، ارزانترین قیمت مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet ...
Oral-B Oxyjet OC20.535.3X Professional Care مسواک برقی اورالبی ...

2,612,500 تومان. مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X Oral-B Oxyjet OC20.535.3X Professional Care Electric Toothbrush گارانتی ۲۴ ماهه تهران بوران آبی.
مشخصات ، قیمت و خرید مسواک برقی اورال بی مدل Oxyjet OC20.535.3X

جدیدترین مدل های بهداشت دهان و دندان با بهترین قیمت , خرید اینترنتی مسواک برقی اورال بی مدل Oxyjet OC20.535.3X , داشتن دندان های سالم و سفید تاثیری جادویی در ...
خرید اینترنتی مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X kala.ir

خرید اینترنتی مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X kala.irمرجع عظیمی از معتبرترین برندها ضمانت کالا - بهترین قیمت را با ما تجربه کنید.
مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X - پوست ایرانیان

مسواک برقی مدل اکسی جت (Oxyget+ 3000) اورال-بی (Oral-B) یک کیت دندانپزشکی خانگی است که برای تمامی اعضای خانواده قابل‌استفاده و حتی ضروری است. این کیت ...
مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X - قسطی کلاب

برای خرید مسواک برقی اورال-بی با قیمت مناسب وارد این صفحه شوید.فروش اقساطی مسواک برقی بصورت اینترنتی.
مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X - Oral-B Oxyjet OC20 ...

مشاهده، بررسی و خرید مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X از بازار بزرگ خرید و فروش اینترنتی ایران، ویگوبازار.
مسواک برقی اورال بی مدل Oxyjet OC20.535.3X – فروشگاه اینترنتی ...

مسواک برقی اورال بی مدل اکسی جت (OXYJET OC20.535.3X) دو مسواک برقی جداگانه با بدنه‌ای پلاستیکی و طراحی مناسب جهت حمل آسان دارد. یکی از این مسواک‌ها جهت ...
قیمت خرید و فروش مسواک برقی اورال بی-ORAL-B Oxyjet OC20.535.3X ...

مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X Oral-B Oxyjet OC20.535.3X Professional Care Electric Toothbrush. ۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان 16 ساعت پیش. خرید اینترنتی.
مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X - فروشگاه دنیای ...

مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X داشتن دندان‌های سالم و سفید تاثیری جادویی در چهره و جذابیت افراد می‌گذارد و می‌توان با یک‌بار هزینه‌کردن، این زیبایی را ...
Images for ‫مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X‬‎

More images for مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3XReportedReport imagesThank you for the feedback. Report another imagePlease report the offensive image. CancelDone
خرید مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X | ایران رنتر

فروش اقساطی مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X، ایران رنتر خرید اقساطی آنلاین.
مسواک برقی اورال بی Oral-B با پایه آب پاش مدل OXYJET 3000 - تهران کالا

مسواک برقی با آب پاش اورال بی مدل Oral-B OXYJET 3000 یک مجموعه حرفه ای برای تمیز ... OC20 اورال بی از طریق پرکردن فرم زیر برای ما ارسال کنید [OC20.535.3X] ...
مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X | مزایده | شماره کالا - ایسام

Jul 4, 2018 - دسته دوم است و نو نیست | بهداشت دهان و دندان | خرید اینترنتی با مناسبترین قیمت و ضمانت بازگشت کامل وجه.
مسواک برقي اورال-بي مدل Oxyjet OC20.535.3X Oral-B Oxyjet OC20 ...

بله - سری سفید کننده , سری برای تمیز کنندگی قوی - چرخشی , لرزشی - 8800 - 40000 - بله - تایمر 2 دقیقه تمیز کننده با یادآوری فواصل 30 ثانیه ای.
مسواک برقی اورال-بی Oxyjet OC20.535.3X - گجت سنتر

Oral-B Oxyjet OC20.535.3X Professional Car دارای 5 سطح تنظیم فشار هوا.
کیمیالاین | مشاهده کالای :مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X ...

کیمیالاین | مشاهده کالای مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X | :Oral-B Oxyjet OC20.535.3X Professional Care Electric Toothbrush.
مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X-Oral-B - فروشگاه ...

مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X-Oral-B - فروش آنلاین انواع لباس زنانه،مردانه،بچگانه،فروشگاه اینترنتی همه چی،کیف و کفش،ساعت و ...
مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X - فروشگاه اینترنتی ایلقار

معرفی اجمالی محصول مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X داشتن دندان‌های سالم و سفید تاثیری جادویی در چهره و جذابیت افراد می‌گذارد و می‌توان با یک‌بار.
مسواک برقی اورال-بی | فروشگاه اینترنتی هپی پر

مسواک برقی اورال بی مدل اکسی جت (OXYJET OC20.535.3X) دو مسواک برقی جداگانه با بدنه‌ای پلاستیکی و طراحی مناسب جهت حمل آسان دارد. یکی از این مسواک‌ها جهت ...
جرم گير اورال بي مدل OC20.535.3X تيپ 3724 اكسيجت ( Oxyjet )

بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم برقی شخصی با 38 سال سابقه در ایران و ارائه دهنده کالاهای براون، فیلیپس، ... خانه; جرم گير اورال بي مدل OC20.535.3X تيپ 3724 اكسيجت ( Oxyjet ) ... کاربری دستگاه بعنوان, جرم گیر دهان و دندان, مسواک.
مسواک برقی اورال بی مدل Oxyjet OC20.535.3X - قیمت 545,000 تومان

مسواک برقی اورال بی مدل Oxyjet OC20.535.3X محدوده قیمت از 545000 تومان از فروشگاه فروشگاه تخصصی محصولات پوست ایرانیان.
Oral-B-Oxyjet-OC20.535.3X-Electric-Toothbrush-iranrenter1 – نوین رنتر
-
لپ تاپ ایسر مدل Spin 1 SP111-31-P3HF Pentium 11.6 inch. 248,000 تومان ... مسواک برقي شياومي مدل SOOCAS X3 ... مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X.
مسواک برقی اورال-بی | فروشگاه آنلاین - فروشگاه خانه ایرانی
-
Jan 12, 2018 - مسواک برقی اورال بی مدل اکسی جت (OXYJET OC20.535.3X) دو مسواک برقی جداگانه با بدنه‌ای پلاستیکی و طراحی مناسب جهت حمل آسان دارد. یکی از ...
آرایشی، بهداشتی و درمانی در کرج روی دیوار
-
مسواک برقی اورال بی مدل Oxyjet OC20.535.3X. شهر جدید اندیشه. ۳ هفته پیش. چت. مسواک برقی اورال بی مدل Oxyjet OC20.535.3X|آرایشی، بهداشتی و درمانی.
مسواک برقی OxyJet مدل Oral-B - OC20.535.3X - اورال بی - دندال

Mar 16, 2016 - در سال ۲۰۰۵ شرکت پراکتر اند گمبل، کمپانی ژیلت (مالک برند اورال بی) را خریداری نمود و بدین ترتیب محصولات اورال بی، شامل مسواک های دستی و ...
مسواک شارژی اورال بی - مسواک برقی اورال بی Vitality Precision Clean ...
-
ديجی کالا - مسواک برقی اورال-بی Oxyjet OC20.535.3X - Oral-B Oxyjet . ... مسواک برقی اورال بی Oral-B مدل D20.535.3 با عملکرد شارژی و 3 سری و نشانگر های
مسواک برقي اورال-بي مدل Oxyjet OC20.535.3X نظرات - offdoon

داشتن دندان‌های سالم و سفید تاثیری جادویی در چهره و جذابیت افراد می‌گذارد و می‌توان با یک‌بار هزینه‌کردن، این زیبایی را تا سال‌ها برای خود نگه‌داشت. مسواک برقی مدل ...
مسواک برقی اورال-بی مدل Tri Zon 500 - شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز
-
Jan 1, 2019 - Oral-B Tri Zon 500 Electric Toothbrush. مسواک ... اورال-بی. دسته بندی: مسواک برقی ... مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X. ۲,۷۹۰,۰۰۰ ...
مسواک برقي اورال-بي مدل Professional Care 3000 Oral-B Professional ...

Sep 28, 2017 - مسواک برقي اورال-بي مدل Professional Care 3000 Oral-B ... مسواک برقی پروفشنال کر 3000 از برند معتبر اورال-بی یکی از ... مسواک برقي اورال-بي مدل Oxyjet OC20.535.3X Oral-B Oxyjet OC20.535.3X Professional Care.
خرید Oral-B Oxyjet OC20.535.3X Professional Care Electric Toothbrush

... برای خرید انتخاب کنید! زیبایی و سلامت · زیبایی و مراقبت شخصی · بهداشت دهان و دندان · مسواک برقی; مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X. شناسه : 9150.
مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X - آرایشی بانه

Dec 7, 2018 - مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X. داشتن دندان‌های سالم و سفید تاثیری جادویی در چهره و جذابیت افراد دارد و می‌توان با یک‌بار هزینه‌کردن، ...
ماشین آلات سنگ زنی دندان - تجهیزات معدن سنگ شکن

مشخصات، قیمت و خرید مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X ... فروش ویژه · فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا · آرایشی، بهداشتی و سلامت · لوازم بهداشتی ...
مقایسه ی مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X
-
0.0 - 0 نظر. برند, اورال-بی. گروه, مسواک برقی. وضعیت موجودی, موجود. تعداد فروشندگان, 0. نقاط قوت, نقاط قوت. دارای 2 عملکرد نوسانی و دورانی; قدرت جرمگیری بالا; وجود ...
مسواک برقی اورال-بی Oxyjet OC20.535.3X
-
مسواک برقی اورال-بی Oxyjet OC20.535.3X: Oral-B Oxyjet OC20.535.3X Professional Care مشخصات:-دارای قابلیت تعویض سری -دارای سری : سری سفید کننده ...
مسواک برقی 3000 مدل اورال بی Oral b OC20.535.3X -قیمت دکترکالا

خرید و فروش مسواک برقی 3000 مدل اورال بی Oral b OC20.535.3X قیمت مسواک برقی 3000 مدل اورال بی Oral b OC20.535.3X در بازار مسواک -مسواک برقی 3000 مدل ...
مشخصات و قیمت روز خرید و فروش Oral-B Oxyjet OC20.535.3X ...

مشخصات و قیمت روز خرید و فروش Oral-B Oxyjet OC20.535.3X Professional Care Electric Toothbrush مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X ، قیمت، ...
لیست قیمت مسواک برقی اورال-بی Oral-B Oxyjet OC20.535.3X |کالاگرد

جدول کامل مشخصات و اطلاعات فنی مسواک برقی Oral-B Oxyjet OC20.535.3X;به همراه عکس و ویدیو، و خرید با بهترین قیمت.
لیست قیمت خرید 29 مدل مسواک برقی باکیفیت در بازار تهران - اتاق

Jan 14, 2019 - قیمت مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X. داشتن دندان‌های سالم و سفید تاثیری جادویی در چهره و جذابیت افراد می‌گذارد و می‌توان با یک‌بار ...
قیمت مسواک برقی خرید اینترنتی و مشخصات مسواک برقی در فروشگاه ...

قیمت مسواک برقی فروشگاه اینترنتی مسواک برقی به قیمت زیر بازار مشهد قیمت و مشخصات ... عدد خرید اینترنتی مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X ...
فروشگاه اینترنتی ای مُنــارا - مسواک برقی اورال | Electric Toothbrush Oral

Dec 12, 2016 - مسواک برقی اورال بی مدل اکسی جت (OXYJET OC20.535.3X) دو مسواک برقی جداگانه با بدنه‌ای پلاستیکی و طراحی مناسب جهت حمل آسان دارد. یکی از ...
آریا ویدئو | Oral-B Oxyjet OC20.535.3x
-
▶ 7:04Jan 8, 2018
Oral-B Oxyjet OC20.535.3x. ... آپارات; داغ کن · oral b , اورال بی , مسواک اورال بی , oral , اورال , mesvak اورال. مسواک برقی اورال بی ...
مگ کالا | لیست محصولات مسواک برقی | مسواک برقی

مگ کالا | لیست محصولات مسواک برقی | مسواک برقی. ... مسواک برقی اورال بی براون مدل 700. بزودی. مشاهده اضافه به مقایسه ... Oral-B Oxyjet OC20.535.3X Professional Care Electric Toothbrush مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X. بزودی.
بایگانی‌های مسواک برقی اورال-بی - بازرگانی آبان - لوازم خانگی برقی

مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X ... جانبی کالای دیجیتال)، لوازم خانگی (لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، دکوراتیو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت ...
پنوماتیک چرخ و مسواک زدن ماشین

مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X - مرکز اورجینال. داشتن دندان‌های سالم و سفید تاثیری جادویی در چهره و جذابیت افراد می‌گذارد و می‌توان با یک ... چت آنلاین ...
آمازلند
-
... مدل Upper arm Blood Pressure Monitor Ri-champion N · مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality D12.513w 3D White · مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X.
برچسب محصولات مسواک برقی اورال-بی - dekakala.com
-
مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X. ۵۲۷,۰۰۰ تومان افزودن به سبد خریدمقایسه. اعتبار بخشیدن و تضمین بقای خود با بها به دیگران. 09137765328 ...
چرخ مسواک زدن برای ماشین لباسشویی - سنگ شکن فکی، آسیاب آسیاب

خرید آنلاین مسواک برقی براون ( اورال بی ) Vitality Cross Action با قیمت مناسب . ... ماشین لباسشویی; . ... مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X – فروشگاه .
Photos of #مسواک_برقی_اورال_بی hashtag on Instagram - Imgbars

سری مسواک برقی اورال بی ۲ عددی Oral-B Precision Clean Brush Heads ۸۷ هزار تومان ... مسواک برقی کودک اورال بی مدل: DB3010 قیمت: 135000تومان ارسال: رایگان ..... مسواک برقی اکسیجت اورال بی(Oral-B OC20.535.3x Oxyjet) دارای 4 سری آب پاش و ...
مشخصات، قیمت و خرید مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X ...

بررسی مشخصات، آخرین قیمت روز و خرید مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20. 535.3X در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا.خرید آنلاین Oral-B Oxyjet OC20.535.3X ..
مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X -- AdSearch.ir

خرید اینترنتی مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X و قیمت انواع مسواک برقی اورال-بی از فروشگاه آنلاین . جدیدترین مدل‌های مسواک برقی اورال-بی با ...
Images about #مسواک_برقی_اورال_بی on Instagram - Imgrum

مسواک برقی کودک اورال بی مدل: DB3010 قیمت: 135000تومان ارسال: رایگان # ..... مسواک برقی اکسیجت اورال بی(Oral-B OC20.535.3x Oxyjet) دارای 4 سری آب پاش و سه ...
بایگانی‌های مسواک برقی اورال-بی - آبان مدیکال

مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X ... جانبی کالای دیجیتال)، لوازم خانگی (لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، دکوراتیو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت ...
#مسواک_برقی_اورال_بی Instagram posts (photos and videos) - gramha ...

سری مسواک برقی اورال بی ۲ عددی Oral-B Precision Clean Brush Heads ۸۷ هزار تومان ... مسواک برقی کودک اورال بی مدل: DB3010 قیمت: 135000تومان ارسال: رایگان ..... مسواک برقی اکسیجت اورال بی(Oral-B OC20.535.3x Oxyjet) دارای 4 سری آب پاش و ...
مسواک زدن ماشین سنباده

مسواک برقی Sonic Toothbrush مدل Crystal Black با 40 | مالتینا. (2 دقیقه برای هر ... مسواک برقي اورال-بي مدل Oxyjet OC20.535.3X | ایران رنتر ... ماشین لباسشویی .
خرید مسواک برقی ساده نیست | روزنامه اصفهان زیبا

Dec 10, 2017 - حرکت سری مسواک برقی به صورت چهار مدل چرخشی، لرزشی، جهنده و یونی است. عملکرد این ... اورال - بي Oxyjet OC20.535.3X چرخشی برق 640هزار.
Images tagged with #مسواک_برقی_اورال_بی on instagram - Stalkram

سری یدک ۲ عددی مسواک برقی اورال بی (شرکتی ) در سه مدل نرم ، معمولی و سفید کننده . .... مسواک برقی اورال_بی Oxyjet گارانتی ۲ ساله اصلی تهران بوران بسیار حرفه ای و .... مسواک برقی اکسیجت اورال بی(Oral-B OC20.535.3x Oxyjet) دارای 4 سری آب ...
#مسواک_برقی_اورال_بی Instagram posts (photos and videos) - instazu ...

سری مسواک برقی اورال بی ۲ عددی Oral-B Precision Clean Brush Heads ۸۷ هزار تومان ... مسواک برقی کودک اورال بی مدل: DB3010 قیمت: 135000تومان ارسال: رایگان ..... مسواک برقی اکسیجت اورال بی(Oral-B OC20.535.3x Oxyjet) دارای 4 سری آب پاش و ...
مسواک برقی اورال بی Oral B OC X - varzeshkaran net

اورال-بی (Oral-B) ... X.Vision; مشاهده ... مسواک برقی اورال بی مدل اکسی جت (OXYJET OC20.535.3X) . ... مسواک برقی با آب پاش اورال بی مدل Oral-B OXYJET 3000 یک .
CEC توضیحات فک قابل حمل - فروش تجهیزات سنگ شکن ایران

مسواک برقی اورالبی مدل Oxyjet OC20.535.3X. پایه‌ی این مسواک، قابل‌حمل و ضدآب در سه بعد مسواک‌زدن 1/4 فک را اعلام می توضیحات ...
مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X - irancomment.com
-
قیمت خرید و فروش مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X | نظرات کاربران را در مورد این کالا.
فروشندگان جت پمپ - سنگ شکن فک سنگ شکن

خرید اینترنتی مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X و قیمت انواع مسواک برقی اورال-بی از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های مسواک برقی اورال-بی.
دندان های آسیاب برقی - دستگاه سنگ شکن

اورال-بی با داشتن محصولات محبوب و متنوع مسواک، نخ دندان و دهانشویه که توسط اکثر دندان ... مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet OC20.535.3X داشتن دندان‌های سالم و سفید ...
خرید مسواک برقی اورال بی مدل Oxyjet OC20.535.3X | ایران رنتر - طاقر
-
خرید مسواک برقی اورال بی مدل Oxyjet OC20.535.3X | ایران رنتر ... لیست قیمت پتو برقی بویرالی مدل nonwoven سایز 120x160 | ترب. خودروهای ایران خودرو مسواک ...
مسواک برقی اورال بی مدل Oxyjet OC20.535.3X | فروشگاه ... - طاقر
-
Bears RB Tarik Cohen joins CBS Sports HQ ahead of Super ... Sports video from all over the United States served to you from CBSSports.com. Check out ...
جرم گیر آبی و مسواک برقی اورال بی Oxyjet +3000 | فروشگاه اینترنتی ...

جرم گیر آبی و مسواک برقی اورال بی Oxyjet+3000 دارای فیلتر مخصوص هوا برای افزایش راندمان عملکرد و عمر دستگاه، دارای دکمه تنظیم نحوه پاشش آب به صورت چرخان یا ...
مسواک برقی اکسی جت اورال بی | قیمت اکسی جت براون با 3000 | oc 20 ...

مسواک برقی اکسی جت اورال بی براون بهترین و گرانترین دستگاه برداشتن پلاکت دندان ها میباشد. ... مسواک برقی اکسی جت یا اریگاتور با فشار مستقیم آب کار کرده و نوعی ... تولیدکننده: اورال بی; مدل کالا: oc 20 535+3000; موجودی: در انبار.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری