loading...
فروشگاه پیترپن
صلواتش بازدید : 54 نظرات (0)

دریل چکشی رونیکس مدل 2210C 


قیمت محصول : 495000 تومان


برند : Ronix


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




دریل چکشی رونیکس مدل  2210C


 


نقد و بررسی تخصصی

دریل چکشی فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت «رونیکس» (Ronix) است که تحت عنوان مدل «2210C» به بازار عرضه می‌شود. این محصول به دلیل چکشی بودن برای سوراخکاری گچ و سیمان نیز مناسب است.

دریل چکشی رونیکس مدل 2210C

مشخصات فنی

 

 

این دستگاه برای تامین انرژی خود از برق شهری استفاده می‌کند و توانی برابر 810 وات دارد. این توان موجب شده تا دریل فوق یک دستگاه میان‌رده محسوب شود و کاربر بتواند از آن برای انجام کارهای نیمه سنگین نیز استفاده کند. شرکت رونیکس کابل برقی 3 متری برای این دستگاه درنظر گرفته است.

 

 

برای بسیاری از افراد قابلیت چکشی دریل کمی نامفهوم بوده و نمی‌دانند در چه موقع بهتر است از این ویژگی استفاده کنند. در حالت چکشی، دستگاه دریل می‌تواند ضرباتی منظم را بر سطح وارد آورد. این ویژگی در سوراخ کردن سطوحی ساخته شده از مصالح ساختمانی مانند گچ و سیمان بسیار کارگشا بوده و فرایند سوراخکاری را سرعت می‌بخشد.

 

 

سرعت چرخش و قابلیت کنترل آن یکی از ویژگی‌هایی است که در انتخاب دریل باید مد نظر قرار گیرد. شرکت رونیکس این دستگاه را به شکلی طراحی کرده که کاربر می‌تواند سرعت چرخش آن را کنترل کند. برای این منظور یکی شستی دیمردار روی دستگاه قرار گرفته است. حداکثر سرعت چرخش این دستگاه مقداری برابر 3000 دور بر دقیقه است. با وجود این قابلیت کاربر می‌تواند با سرعت کم چرخش دستگاه، نشانه‌گذاری مته را انجام دهد.

 

 

سیستم گردش این دریل چکشی به‌صورت راست‌گرد و چپ‌گرد طراحی شده است. این ویژگی موجب می‌شود تا کاربر بتواند از هر دونوع مته‌ی راست‌گرد و چپ‌گرد روی دستگاه استفاده کند. از دیگر مزایای این ویژگی می‌توان به خارج کردن مته از سطح با حرکت معکوس دریل اشاره کرد.

 

 

وجود قفل سوییچ در این دستگاه موجب شده تا کاربر بتواند بدون نیاز به نگه داشتن شستی دستگاه با تمرکز بیشتری سطح را سوراخ کند. این قفل در کنار شستی دستگاه قرار گرفته است.

 

 

از آنجایی که این دستگاه به‌صورت چکشی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد به یک دسته‌ی کمکی مجهز شده است. این دسته از قابلیت چرخش 360 درجه برخوردار بوده و با کمک آن کاربر می‌تواند با تسلط بیشتری کار کند. برای چرخش دسته‌ی کمکی حول بدنه‌ی دستگاه کافی است آن را بپیچانید تا کمی آزاد شده و سپس در زاویه‌ی دلخواه قرار دهید. در قسمت بالایی دسته همجنین محل قرار دادن خطکش تعبیه شده است. انتهای دسته‌ی کمکی نیز به‌شکلی طراحی شده که کاربر می‌تواند در فضای خالی آن مته قرار دهد.

 

 

شرکت رونیکس روی این دریل چکشی از یک سه‌نظام آچارخور 13 میلی‌متری استفاده کرده است. حداکثر قطر سوراخکاری این دستگاه روی چوب، فلز و مصالح به‌ترتیب برابر 25، 13 و 13 میلی‌متر است.

سخن آخر

این دستگاه باتوجه به توان مصرفی متوسط و قابلیت چکشی که دارد برای انجام کارهای تعمیراتی معمولی بسیار مناسب بوده و وجود آن در کیف ابزار افراد بسیار مفید خواهد بود.


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

دریل چکشی رونیکس مدل  2210C
دریل چکشی رونیکس مدل  2210C

 


 
















مشخصات، قیمت و خرید دریل چکشی رونیکس مدل 2210C | دیجی ...







رتبه: ۴٫۱ - ‏۵۳ نقدخرید اینترنتی دریل چکشی رونیکس مدل 2210C و قیمت انواع دریل رونیکس از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های دریل رونیکس با بهترین قیمت در دیجی‌کالا.




دریل چکشی مدل 2210C رونیکس | ابزارمارت





دارای کلید الکترونیک دیمردار جهت کنترل سرعت; توان موتور: 810 وات; سرعت در حال بی باری: 0-3000 دور در دقیقه; قابلیت چکشی; چپ گرد و راستگرد; دارای دسته ...





دریل چکشی مدل 2210 رونیکس|ابزارمارت





دریل چکشی مدل 2210 رونیکس (کیف دار). 18 نظر | افزودن نظرتان ... قابلیت چکشی; چپ گرد و ... گارانتی, 12 ماه (شرکت رونیکس) ... دریل چکشی مدل 2210C رونیکس.





دریل چکشی رونیکس مدل 2210 فروشندگان و قیمت دریل ...







رتبه: ۳٫۵ - ‏۱۲ رأی - ‏‎ریال ۴٬۳۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۶٬۷۵۰٬۰۰۰دریل چکشی رونیکس مدل 2210 Ronix 13mm 2210 Impact Drill ... دریل چکشی رونیکس مدل 2210C Ronix 2210C Impact Drill گارانتی ۱۲ ماهه رونیکس یشمی. دیجی کالا ...




دریل چکشی 13 میلیمتر مدل 2210C - رونیکس





دریل چکشی 13 میلیمتر | ابزار آلات رونیکس | با کیفیت صنعتی و خدمات پس از فروش رونیکس پلاس.





دریل 13 میلیمتری چکشی رونیکس مدل 2210C - ابزار فروش





بهترین قیمت، لیست قیمت و نمایندگی و مرکز خرید و فروش انواع دریل چکشی ، یا دریل ضربه ای، Impact Drill یا دریل ضربه زن، دریل خانگی، دریل صنعتی یا دریل 13 ...





دریل چکشی رونیکس مدل 2210C - فروشگاه اینترنتی کیف ...





دریل چکشی رونیکس مدل 2210Cدریل چکشی 13 میلیمتر موتور پر قدرت صنعتی مجهز به آرمیچر و بالشتک های صنعتی تولید شده توسط دستگاه های تمام ات...





دریل چکشی رونیکس مدل 2210 - فروشگاه اینترنتی کیف ابزار





دریل چکشی رونیکس مدل 2210دریل چکشی ۱۳ رونیکس موتور پر قدرت صنعتی مجهز به آرمیچر و بالشتک های صنعتی تولید شده توسط دستگاه های تمام ا...


اقلام همراه‏: ‏دارای کیف BMC مقاوم در برابر ضربه،آ...

قطر مته کاری در فلز‏: ‏13 میلیمتر


قطر مته کاری در چوب‏: ‏25 میلیمتر





دریل چکشی رونیکس مدل 2210C: قیمت و خرید آنلاین | ...





خرید دریل چکشی رونیکس مدل 2210C از فروشگاه تخصصی ابزارآلات (Abzarmarket) به همراه مشخصات کامل، قیمت و ارسال رایگان بالای 150 هزار تومان با ضمانت اصالت ...





دریل 13 چکشی 2210C رونیکس - ابزارخانه





دریل 2210c رونیکس یک دریل چکشی 13 میلی متری است که موتور پر قدرت 810 وات دارد. این دریل تمامی قابلیت هایی که یک دریل خوب آچاری نیاز دارد را داراست.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری